Változások I.

9/27/2015

Az új élethez számomra most az is hozzátartozik, hogy felfrissítem a ruhatáramat. Nem egyszerre, mert arra a világ összes pénze nem lenne elég, hanem szépen lassan. Az elmúlt 1-2 hónapban kezdtem el azzal, hogy olyan alapdarabokba invesztáltam, amik hosszú ideig a garbróbom részét képezhetik anélkül, hogy tönkremennének, vagy netán kimennének a divatból.

Ezt már tavaly elterveztem, csak aztán nem valósítottam meg. Nagyon sok mindent kiszórtam a szekrényemből, ezeket szépen összecsomagoltam, és elvisszük majd egy megfelelő helyre, hogy eljussanak a rászorulókhoz. Már egy-egy kisebb adag ruhát adtam le az elmúlt években, de ez a mostani halom tényleg igazán jó ruhákból áll, amiknek az egyetlen baja, hogy nem hordom már őket. A legutóbbi szelektáláskor megtartottam még őket, hogy hátha, de mivel az azóta eltelt negyed évben sem kerültek elő, így most már "szívtelenül" kitettem a szűrüket. Ezáltal rengeteg hely szabadult fel a gardróbszekrényemben, ami több szempontból is előnyös: a barátommal már kényelmesebben elférünk benne, másrészt pedig jut hely az új daraboknak.

Az új szerzeményeket aszerint válogatom, hogy mik azok a ruhák, amikre minden nőnek szüksége van a ruhatárában, illetve a másik fontos szempont, hogy könnyen variálhatók legyenek egymással (tehát alapvetően egyszínű darabokat keresek, és bizony sok feketét). Először is írtam egy listát kategóriánként, hogy miket szeretnék látni a szekrényemben, és most már ez alapján vásárolok, nem pedig csak beszabadulok egy ruhaboltba, és megveszem azt, ami tetszik és/vagy olcsó.  Értelemszerűen a régiek közül is azokat tartottam meg, amelyek illenek az új koncepcióba, így kiesett  páldául sok magassarkú szandál, amik alig néhányszor voltak rajtam, de igazából a hétköznapokban nem is kényelmesek, alkalmi cipőkből viszont sokkal szebbnek tartom a zárt darabokat. Hát igen, 18-19 évesen egyrészt még a stílusom is nagyon más volt, másrészt amikor életemben először volt fizetésem, és még otthon laktam (tehát költenem nemigen kellett semmire), bizony sok olyasmit megvettem, amit nem gondoltam át eléggé.

Jelenleg a listán még 25 dolog van megvásárlandóként jelölve, ezek között szerepelnek kisebb és nagyobb tételek is, de szerencsére nem sürget az idő, van mit hordanom, úgyhogy majd szépen lassan szerzem be őket, ahogy épp lesz "felesleges" pénzem.


Összeségében tehát szeretnék egy kicsit stílusosabban öltözni, másrészt inkább minőségi darabokra költeni, mint sok ruhát birtokolni, amiket aztán nem tudok mivel felvenni, hamar tökremennek, vagy csak porosodnak a szekrény mélyén.

Hű, ez most elég picsa posztra sikerült, de néha ilyen is kell, ez is én vagyok.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe