Ellovagoltunk a naplementébe.

9/06/2016

Az egyik kedvenc mesém a Hófehérke és a hét törpe (persze én modern gyerek vagyok, a Walt Disney verzión nőttem fel, semmi Grimm tesók, csak a jó öreg giccs). Igazából gyerekkoromban 4 mesénk volt videókazettán (Hófehérke és a hét törpe, Szaffi, A szépség és a szörnyeteg, Dumbo), úgyhogy nagyjából 10 éven keresztül ezeket néztük a húgommal, persze kívülről tudjuk mindegyiknek a szövegét.. 

Szóval a Hófehérke úgy végződik, hogy a herceg elviszi őt a palotába, ellovagolnak a naplementébe, vége az addigi életnek, kezdődik az új, a jobb. Mi is tartunk most. Megtaláltam a hercegem, megtaláltuk az első palotánkat, és hétvégén elügettünk a naplementébe. Vasárnap este aludtunk itt (itthon, úristen!!) először, berendezkedtünk, és most már 100%-ban ide tartozunk. Olyan furcsa, még nem is fogtuk fel teljesen, hogy ez a hely csak a miénk, ez nem átmeneti, tényleg mindig csak ketten leszünk.

Volt egy kis probléma a UPC bekötésével, csütörtökre ígérték magukat, de miután itt vártuk őket csütörtök délelőtt, közölték, hogy csak hétfőn tudnak jönni, úgyhogy tegnap megint itthon kellett ülnöm, és várni őket. Ezért úgy döntöttem, hogy a bevásárlást házhozszállíttatom a Tesco-ból, 500 forintot kértek érte, és felhoztak mindent a harmadikra, nem is kellett cipekednem (amiből mellesleg amúgy is elég volt, minden cuccot, bútort, meg a hűtőt felhordtuk már hétvégén). Miután minden megérkezett, megfőztem az első vacsorát is, úgyhogy tényleg beindult az élet. 

Majd rakok fel képeket is legközelebb, most ez csak egy ilyen gyors, picike boldogságbuborék volt.

* és igen, a design még kicsit szét van esve, de most nincs kedvem ennél többet tenni az ügyért *

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe