Short hair don't care

9/08/2016

Ma rámtört az érzés, hogy le akarom vágatni a hajam. Most. Amúgy is tervben volt, de mindig volt valami, ami miatt nem mentem fodrászhoz, de ma elegem lett a függöny méretre vágásából, ablakra felerőszakolásából felrakásából, úgyhogy úgy döntöttem itt az idő: elmegyek a Biohair-be, ahová nem kell bejelentkezni, és ha aznap mostad a hajad, akkor olcsó és gyors az egész. 


Megmostam hát a hajam, leszedtem egy képet gyorsan a telómra a kívánt hajról, és indultam is. Persze ahhoz sosem fűzök túl sok reményt, hogy olyan lesz, mint a pinterestes képen, de itt legalább hamar túlestem rajta, és nem is került sokba. (Valamiért utálom a fodrász/körmös/kozmetikus/stb környezetet - lehet, hogy igazából pasi vagyok :D) Ilyen lett:
Dávidnak nem szóltam róla, gondoltam meglepetés lesz. Hát, nagyon ledöbbent. Nem szereti az ilyen változásokat, a tavalyi hajvágásomra is fel kellett készíteni, és akkor nem is mertem ilyen rövidre vágatni.. De azt mondta, majd megszokja. Helyes, én is így gondoltam. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe