Hajhullás: Bánfi sampon és hajszesz

11/15/2016

Sajnos az elmúlt időben - nem tudom pontosan mióta - tapasztaltam, hogy hullik a hajam. Gondoltam, nem olyan vészes, mert hiába hullik ki viszonylag nagy mennyiség hajmosásnál, mivel én két mosás között nemigen szoktam fésülködni, úgy éreztem el belefér. Mert aki minden nap kifésüli a haját, annak elosztva hullik ki ugyanaz a mennyiség. De most már tagadhatatlan, hogy bizony megritkult a hajam. Néhány helyen átüt a fejbőröm - persze ehhez az is hozzájárul, hogy a hajam sötét, a fejbőröm pedig hófehér -, ami lássuk be, nem szép.
Mivel a hajhullásnak rengeteg oka lehet, kezdve a legbanálisabbaktól, mint az évszakváltás, egy a szervezetben megbújó gyulladt gócon át, egészen a rákig, elég nehéz eldönteni, hogy mihez is kezdjek a helyzettel. 
Néhány hete elkezdtem vasat szedni, ami ha nem is használ, ártani biztos nem árt. A második lépcsőként beruháztam egy hajhullás elleni gyógynövényes samponra és hajszeszre, és most ettől várok majd eredményt. Utánaolvasva a kölünböző termékeknek, a Bánfi család mellett döntöttem, mert amellett, hogy megfizethető, elég jó véleményeket találtam róla - nevezetesen, hogy sok babahajat növeszt, illetve a hullást is csökkenti. 
Majd néhány hét múlva beszámolok az tapasztalatokról.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe